Ofte stillede spørgsmål
-
HVORNÅR KAN JEG FÅ HJÆLP?
STINE A Jewelry håndterer forespørgsler og bestillinger mandag til fredag 9:00 - 15:00. Bestillinger, der er foretaget uden for dette tidsrum, bliver håndteret den efterfølgende hverdag.
Du kan kontakte os på e-mail kundeservice@stinea.dk eller på telefonnummer +45 61 65 91 32.
-
JEG KAN IKKE FINDE EN SPECIFIK VARE/PRIS/INFORMATION I WEBSHOPPEN. HVAD GØR JEG?
Hvis du ikke kan finde en specifik vare/pris/information på www.stinea.dk, kan du henvende dig til kundeservice på kundeservice@stinea.dk eller tlf. +45 61 65 91 32. Vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt.
-
ER VAREN PÅ LAGER?
Langt de fleste varer i vores online butik er på lager. I tilfælde hvor den ønskede vare ikke er på lager på bestillingstidspunktet, vil vi kontakte dig på tlf. eller e-mail for at aftale nærmere. Er du ikke tilfreds med leveringstiden, er du velkommen til at annullere din ordre.
-
HVAD KOSTER FRAGTEN?
Forsendelse til levering i Danmark koster 19 kr. for køb under 300 kr. For køb over 300 kr. leverer STINE A Jewelry fragtfrit i din nærmeste GLS Pakkeshop.
For priser for levering uden for Danmark henviser vi til vores andre sites. Du kan skifte land ved at klikke påDK i toppen af alle sider på desktop og i menuen til venstre på mobil.
-
HVILKE BETALINGSMIDLER KAN JEG BENYTTE PÅ STINEA.DK?
Vi accepterer Dankort, Visa-Dankort, Visa, MasterCard og American Express. Du kan også betale med MobilePay eller Paypal.
-
ER DET SIKKERT AT BENYTTE MIT BETALINGSKORT PÅ STINEA.DK?
STINE A Jewelry krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Adyen eller DIBS, som varetager betalinger for køb foretaget på stinea.dk
-
HVAD ER PAYPAL?
Med PayPal kan du betale for din ordre hurtigt og sikkert. PayPal har alle dine informationer gemt, så det kræver kun en e-mail-adresse og et password for, at du sikkert kan færdiggøre dit køb.
Hvis du ikke har en PayPal-konto, kan du oprette en her.
-
HVORNÅR TRÆKKER I MIN BETALING?
Når du afgiver din ordre, bliver pengene reserveret på din konto. Betaling vil først blive trukket på din konto, når vi afsender varen.
-
MIT KORT BLIVER AFVIST. HVAD SKAL JEG GØRE?
Hvis du oplever problemer med at gennemføre din betaling, kan du henvende dig til kundeservice på kundeservice@stinea.dk eller på telefon nr. +45 61 65 91 32. Du kan også henvende dig til din bank.
-
HVOR LEVERER I?
Vi leverer udelukkende i Danmark og ikke til Færøerne, Grønland og udlandet. For levering til andre lande end Danmark, skal du handle via vores engelske eller tyske webshop.
-
HVORNÅR SENDER I VAREN?
Hvis varen er på lager, bliver den sendt 1-2 hverdage efter, at ordren er lagt. I tilfælde hvor den ønskede vare ikke er på lager på bestillingstidspunktet, vil vi kontakte dig på tlf. eller e-mail for at aftale nærmere. Er ordren modtaget inden kl. 12.00 på en hverdag, vil den oftest blive afsendt samme dag. Dette afhænger af travlheden i den pågældende periode.
-
HVORNÅR ANKOMMER MIN FORSENDELSE?
Hvis varen er på lager, kan du forvente at modtage din bestilling inden for 2-4 hverdage. Da STINE A Jewelry ikke kan garantere lokale udbringningsforhold, kan vi ikke med sikkerhed angive, hvornår varen leveres.
Når pakken er afsendt, vil du modtage en e-mail med et link til din forsendelsesinfo på GLSs hjemmeside. Du kan således følge din forsendelse i deres Track & Trace system. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer, inden din leverance er registreret i systemet.
-
ER MIN FORSENDELSE FORSIKRET?
Vi forsikrer alle forsendelser mod bortkomst og skade, mens de er i transit fra STINE A Jewelry til modtager-adressen. Så snart der er kvitteret for forsendelsen på den aftalte adresse, bortfalder forsikringen. Hvis din pakke er beskadiget ved ankomst, anbefaler vi, at du laver en anmærkning om, at du modtager en skadet pakke, når du kvitterer for forsendelsen.
-
KAN I LEVERE TIL EN POSTBOKS-ADRESSE?
Vi kan ikke levere til postboks-adresser, da der skal kvitteres for modtagelse af pakken.
-
ER DET MULIGT AT AFHENTE MIN BESTILLING SELV?
Nej, det er ikke muligt selv at afhente varer. Din bestilling vil blive sendt til den adresse, du opgiver, når du lægger ordren.
-
KAN JEG FORTRYDE MIT KØB?
Ja, du kan fortryde dit køb inden for 14 dage fra du har modtaget varen. Hvis købet vedrører flere varer, der leveres i separate leverancer, udløber fortrydelsesretten 30 dage efter, at den sidste vare er leveret.
Læs hvordan under Retur. -
KAN JEG BYTTE MIN VARE TIL NOGET ANDET?
Ja, du kan bytte dit køb til noget andet inden for 14 dage, fra du har modtaget varen.
Hvis den nye vare er billigere, vil forskellen blive refunderet til det betalingskort, ordren er gennemført med.
Hvis den nye vare er dyrere, vil ombytningen blive behandlet som en fortrydelse af dit første køb. Hele beløbet vil således blive refunderet til det betalingskort, ordren er gennemført med, og du må så lave en ny ordre på den vare, du ønsker i stedet. I så fald vil du blive kontaktet af kundeservice.
Læs mere under Retur.
-
HVORDAN RETURNERER JEG MIT KØB?
Hvis du har fortrudt:
Den nemmeste måde at returnere et køb er som følger:
Udfyld returformularen, som fulgte med din pakke, og læg den ved, når du returnerer den. Husk at udfylde dit ordrenummer, så vi kan finde dig i vores system og returnere dine penge.
Som kunde afholder du selv returfragten.
Du kan læse mere om, hvordan du returnerer et køb under Retur.
Hvis du vil bytte:
Vi har desværre ikke mulighed for at ombytte varer. I stedet beder vi dig sende varen/varerne retur til os, hvorefter vi refunderer det fulde beløb, og du kan herefter foretage et nyt køb.
-
HVORDAN REFUNDERES MINE PENGE?
Refusion sker til det betalingskort, ordren er gennemført med.
Vær opmærksom på, at der kan gå nogle dage, inden du kan se pengene på din konto. Hvis du har spørgsmål vedr. din konto, bedes du rette henvendelse til din bank/kortudsteder.
-
HVORDAN REKLAMERER JEG OVER EN VARE?
Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer kan du rette henvendelse til:
STINE A Jewelry
Lygten 2C, 3. sal.
2400 København NV
E-mail: kundeservice@stinea.dk
Telefon: +45 61 65 91 32Du kan indsende en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos STINE A Jewelry til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus, hvor du også kan læse mere om beløbsgrænser, gebyrer, proces mv.
Du kan også indgive din klage til EU-Kommissionens online klageportal på: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Det er især relevant, hvis du bor i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@stinea.dk.