


Fragt
* I Danmark sendes online ordrer fragtfrit til en pakkeshop ved køb for mere end DKK 300. Fragten er altid baseret på billigste fragtmetode - det vil sige uden omdeling. Ved valg af levering til erhvervsadresse og ved køb for under DKK 300 tillæges et forsendelsesgebyr på DKK 19.
Ved levering til udlandet tillægges et gebyr efter fragtleverandørens gældende normaltakster. Handler du fra et land uden fra EU, som Norge eller Schweiz, gør vi opmærksom på, at eventuelle told- og momsgebyrer kan bliver tillagt forsendelsen og opkrævet ved modtagelsen.
Når din pakke er afsendt fra vores lager, modtager du en mail med din track and trace-kode, så du kan følge pakken. Vi gør endvidere opmærksom på, at du som kunde er ansvarlig for at angive den korrekte leveringsadrasse og at en evt. erhvervsadresse er bemandet i normal arbejdstid. Såfremt dette ikke overholdes forbeholder vi os retten til at fakture kunden evt. omkostninger fra GLS med om- eller genlevering.
I tilfæde, hvor du som kunder nægter at modtage pakken eller ikke afhenter pakken i GLS pakkeshoppen, forebeholder vi os retten til at fakturere kunden evt. omkostninger fra GLS for returforsendelse eller genlevering.
Fragtfrit gælder kun i Danmark (ikke Grønland og Færøerne) og er altid baseret på billigste fragtmetode.
Særligt vedr. levering til Norge
Norge er ikke et EU medlemsland, og reglerne om fri handel inden for EU, er derfor ikke gældende, når du skal fragte varer til Norge. Ved fragt til Norge af varer på en værdi over NOK 350 inkl. fragt skal du som kunde betale told og moms i Norge. Toldreglerne foreskriver at tolden beregnes på baggrund af varens indkøbspris plus fragt. Vi sender altid varer til Norge med UPS, og eventuelle told-, moms- og administrationsgebyrer kan blive tillagt forsendelsen og opkrævet ved modtagelse af forsendelsen.
Leveringstider
Vi bestræber os på at afsende ordrer afgivet inden kl. 12 på hverdage samme dag. Dog kan der være længere behandlingstid og tages forbehold for særligt travle dage, højtider, samt underbemanding. Normale leveringstider for lagervarer er typisk 3-4 hverdage indenfor Danmark, og 5-8 hverdage til udlandet. Vi tager forbehold for udsolgte varer og tager kontakt til dig, såfremt du bestiller en vare som er udsolgt.
Ved valg af ekspreslevering afsendes ordre afgivet inden kl. 12.00 på hverdage samme sag med forventet levering dagen efter. Dog kan der være længere leveringstid ved travle dage, højtider mm.
Returnering og fortrydelsesret
De normale regler for e-handel anført nedenfor er gældende. Som kunde hos www.stinea.dk har du altid 14 dages fuld returret. Såfremt du ønsker at returnere en vare, skal du give os besked pr. mail eller brev senest 14 dage efter du har modtaget din ordre. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere varen til STINE A Jewelry. Pengene gives ikke retur, hvis du ønsker at bytte mere end 14 dage efter modtagelse, herefter ombyttes KUN til anden vare.
Ifølge reglerne for nethandel har forbrugeren følgende muligheder:
Fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt
En vare er brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik.
Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse skal forbrugeren selv betale.
Ved returnering af smykket skal varen være i samme stand som ved modtagelsen, inkl. returneres i STINE A Jewelrys originale smykkeæske. Det er yderligere et krav til returnering af varen, at den sendes med registreret pakkepost. Ved brug af fortrydelsesretten afholder køber alle omkostninger til forsendelse. Hvis varen ved modtagelsen er blevet beskadiget under forsendelsen, bedes du hurtigst muligt kontakte os. Hvis du ønsker et smykke, ringstørrelse eller lignende, som ligger uden for vores sortiment, frafalder returretten
Hvor længe bliver pakken liggende på udleveringsstedet?
Din pakke ligger ca. 10 dage hos GLS pakkeshoppen. Du modtager adviseringer og en påmindelse pr. brev. Hvis pakken ikke afhentes sendes den retur og du vil blive debiteret DKK 150. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.
Hvordan returnerer jeg en ordre?
1. Send en mail til kundeservice@stinea.dk og giv os besked om, hvilke varer du ønsker at returnere. Skriv gerne dit ordrenummer i emnefeltet.
Når du har gjort dette, har du 14 dage til at sende pakken retur til os.
2. Udfyld den returformular, der fuldte med din ordre eller download formularen her.
3. Pak varerne i deres originale emballage, som da du modtog dem og vedlæg den udfyldte returformular.
4. Ved brug af fortrydelsesretten afholder køber selv omkostninger til returforsendelse. Vi anbefaler, at din returpakke sendes som anbefalet eller registreret post. Send det hele til:
STINE A Jewelry
Lygten 2C, 3. sal, 320
2400 København NV
Mrk. Retur
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes pengene til din konto, hvor de vil være tilgængdelige efter op til 5 hverdage. Behandlingstiden for en returforsendelse er ca. 14 dage.
Vi gør opmærksom på, at vi ikke afhenter returpakker på posthuse eller i pakkeshops. Alle returforsendelser skal sendes direkte til vores erhversadresse, som angivet ovenfor.
Varer købt på vores kontor på Lygten 2C ombyttes kun til anden vare eller gavekort. Pengene gives ikke retur.
Vi modtager ikke kunder på adressen i København og henviser til, at alle returvarer sendes til den angivne adresse.
Reklamationsret
Reklamationer kan kun behandles ved fremvisning af gyldig kvittering.
På nye varer er der en reklamationsret på 2 år. Dette betyder, at du kan få erstattet en vare, hvis den er defekt som følge af en fabrikationsfejl i produktet. Du kan altså ikke få erstattet en vare, som er defekt grundet almindelig slitage, uheld eller forkert brug.
Reklamationer sendes til:
STINE A Jewelry
Lygten 2C, 3. sal
2400 København NV
Betaling med Visa / Visa Electron/ Mastercard / American Express / PayPal / MobilePay
Ved betaling med ovenstående kort trækkes beløbet først, når ordren er afsendt. Betalingen sker via en sikker forbindelse (https). De indtastede oplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Kortoplysningerne indtastes og sendes herefter over en krypteret forbindelse til serveren. Stinea.dk har på intet tidspunkt adgang til dine kortoplysninger. Gebyrer kan forekomme på visse korttyper. I tilfælde af gebyr vil dette tydeligt fremgå inden betalingen godkendes. De 3 kontrolcifre som skal indtastes ved betaling med kort, er de sidste 3 cifre der står bag på kortet.
Priser
Alle de viste priser på internetsiden vises i danske kroner DKK og er inklusiv moms. Levering til udlandet, inkl. Grønland og Færøerne tillægges ekstra gebyr fastsat efter Post Nords normale takster. Vi tager forbehold for eventuelle told- og momsgebyer, hvis du handler uden for EU.
Betaling
Transaktionsvalutaen der benyttes er DKK medmindre andet sproglag vælges.
Sikker betaling på nettet
STINE A JEWELRY er godkendt af PBS til at modtage betalinger over nettet. Alle betalinger foregår via en sikker krypteret SSL linie direkte til PBS. Så snart dine kortoplysninger er godkendt af PBS, godkendes din ordre og selve beløbet trækkes på din konto, når smykkerne sendes afsted. Der kan benyttes følgende betalingskort: Dankort/Visa Dankort
Virksomhedsoplysninger (ikke returadresse)
STINE A Jewelry ApS
Argentinavej 11
2800 Kgs. Lyngby
Cvr: 36 02 35 11
Kontakt: +45 61 65 91 32 / kundeservice@stinea.dk
Farver & nuancer
Der tages forbehold for nuanceforskelle mellem farver på billeder og varernes faktiske farver. Farverne på billederne svarer dog godt overens med virkeligheden.
Kundeservice
STINE A Jewelry kundeservice har åbent mandag-torsdag kl. 9-15, samt fredag kl. 9-14. Du er velkommen til at ringe på tlf. +45 6165 9132 i dette tidsrum eller sende en e-mail til kundeservice@stinea.dk med forespørgsler, og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.
Forbehold
Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer. Hvis en vare er udsolgt, vender vi tilbage hurtigst muligt for at give besked om dette.
Rabatkoder
Rabatkoder kan ikke kombineres eller benyttes samtidig/på samme ordre. Rabatkoder er ikke gældende ved køb af gavekort eller Red Barnet produkter.
Konkurrencer
Er der ikke meldt tilbage fra vinderen af en konkurrence inden 30 dage, fratræder retten til modtagelse af gave, da den vil være givet videre til en anden vinder. (konkurrencer på hhv. Facebook og Instagram)