Kontakt os: stinea@stinea.dk / +45 61 65 91 32

Seneste tilføjede vare(r) ×

Din indkøbskurv er tom.

Handelsbetingelser

JULEN 2022

Alle varer købt online på www.stinea.dk fra d. 15. november 2022, kan returneres til og med d. 9. januar 2023. For alle øvrige køb gælder de almindelige handelsbetingelser.

Varer tages kun retur/byttes kun mod forevisning af kvittering eller ordrenummer. Vi gør opmærksom på, at beløbet for de returnerede varer vil blive refunderet til samme kort, som blev betalt med ved ordreafgivelsen. Alternativt kan vi udstede et tilgodebevis på beløbet til dig, som kan benyttes online.

Bemærk, at vi ikke modtager returpakker, sendt til pakkeshop. Du skal derfor sende din pakke retur direkte til vores erhversadresse (som erhvervslevering, da du derved kan spore pakken).


Priser

Alle de viste priser på internetsiden vises i danske kroner DKK og er inklusiv moms. Levering til udlandet, inkl. Grønland og Færøerne tillægges ekstra gebyr fastsat efter Post Nord/GLS/UPS' normale takster. Vi tager forbehold for eventuelle told- og momsgebyrer, hvis du handler uden for EU.


Fragt

I Danmark sendes alle ordrer fragtfrit til pakkeshop ved køb for mere end 300 DKK. Ved valg af levering til erhvervsadresse og ved køb for under 300 DKK. tillægges et forsendelsesgebyr på 19 DKK. Ved valg af levering til privatadresse og køb for under 300 DKK tillægges et forsendelsesgebyr på 99 DKK.

Ved levering til udlandet tillægges et gebyr efter fragtleverandørens gældende normaltakster. Handler du fra et land uden for EU som f.eks. Norge eller Schweiz, gøres opmærksom på, at eventuelle told- og momsgebyrer kan blive tillagt forsendelsen og opkrævet ved modtagelsen. Toldreglerne foreskriver at tolden beregnes på baggrund af varens indkøbspris plus fragt.


Når din pakke afsendes, modtager du en mail med din track and trace kode, så du kan følge pakken. Vi gør opmærksom på, at du som kunde er ansvarlig for at angive korrekt leveringsadresse og sikre, at en evt. erhvervsadresse er bemandet i normal arbejdstid. Hvis dette ikke er tilfældet, forbeholder vi os retten til at fakturere dig evt. omkostninger fra fragtleverandøren ifm. om- eller genlevering.


I tilfælde, hvor du som kunde nægter at modtage pakken eller ikke afhenter pakken i GLS pakkeshoppen, forbeholder vi os retten til at fakturere dig evt. omkostninger fra fragtleverandøren for returforsendelse eller genlevering.

Fragtfrit gælder kun i Danmark (ikke Grønland og Færøerne). 


Betaling

Transaktionsvalutaen der benyttes, er DKK, medmindre andet sprog vælges.

Betaling med Visa/Visa Electron/Dankort/MasterCard/American Express/PayPal/Mobile Pay.

Ved betaling med ovenstående kort trækkes beløbet først, når ordren er afsendt. Betalingen sker via en sikker forbindelse (https). De indtastede oplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Kortoplysningerne indtastes og sendes herefter over en krypteret forbindelse til serveren. Stinea.dk har på intet tidspunkt adgang til dine kortoplysninger. Gebyrer kan forekomme på visse korttyper. I tilfælde af gebyr vil dette tydeligt fremgå, inden betalingen godkendes. De 3 kontrolcifre som skal indtastes ved betaling med kort, er de sidste 3 cifre der står bag på kortet.


Sikker betaling på nettet

STINE A Jewelry er godkendt af PBS til at modtage betalinger over nettet. Alle betalinger foregår via en sikker krypteret SSL linje direkte til PBS. Så snart dine kortoplysninger er godkendt af PBS, godkendes din ordre, og selve beløbet trækkes på din konto, når smykkerne sendes afsted.


Virksomhedsoplysninger:
STINE A Jewelry ApS
Lygten 2C, 3. sal, 320
2400 København NV
Kontakt:  +45 61 65 91 32 / kundeservice@stinea.dk
CVR: 36 02 35 11


Leveringstider

Vi bestræber os på at afsende ordrer afgivet inden kl. 12 på hverdage samme dag. Dog kan der være længere behandlingstid, og der tages forbehold for særligt travle dage, højtider etc. Normale leveringstider for lagervarer er typisk 2-3 hverdage i Danmark og 3-5 hverdage til udlandet. Vi tager forbehold for udsolgte varer og kontakter dig, hvis du bestiller en vare som er udsolgt.

Ved valg af ekspreslevering afsendes ordrer afgivet inden kl. 12.00 på hverdage samme dag med forventet levering dagen efter. Dog kan der være længere leveringstid ved travle dage, højtider mm.


Særligt vedr. levering til Norge

Norge er ikke et EU medlemsland, og reglerne om fri handel inden for EU er derfor ikke gældende, når du skal fragte varer til Norge. Ved fragt til Norge af varer på en værdi over 350 NOK inkl. fragt skal du som kunde betale told og moms i Norge. Toldreglerne foreskriver, at tolden beregnes på baggrund af varens indkøbspris plus fragt. Vi sender altid varer til Norge med UPS, og eventuelle told-, moms- og administrationsgebyrer kan blive tillagt forsendelsen og opkrævet ved modtagelse af forsendelsen.


Returnering og fortrydelsesret

De normale regler for e-handel anført nedenfor er gældende. Som kunde hos www.stinea.dk har du altid 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du give besked pr. mail eller brev senest 14 dage efter, du har modtaget din ordre. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere varen til STINE A Jewelry. Pengene gives ikke retur, hvis du ønsker at bytte mere end 14 dage efter modtagelse, herefter er det kun muligt at modtage et tilgodebevis til køb af andre varer.

Ifølge reglerne for nethandel gælder følgende for forbrugere:


Du kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt.
En vare er brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik.
Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse skal forbrugeren selv betale.
Ved returnering af smykket skal varen være i samme stand som ved modtagelsen og returneres i STINE A Jewelry's originale smykkeæske. Vi anbefaler ved returnering af varen, at den sendes med registreret pakkepost. Ved brug af fortrydelsesretten afholder køber alle omkostninger til forsendelse.


Hvor længe bliver pakken liggende på udleveringsstedet?

Din pakke ligger 7 dage hos GLS pakkeshoppen. Du modtager to SMS-adviseringer og en e-mail. Hvis pakken ikke afhentes, sendes den retur, og du bliver debiteret 50 DKK for de omkostninger, en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten, hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.


Hvordan returnerer jeg en ordre?

1. Send en mail til kundeservice@stinea.dk og giv os besked om, hvilke varer du ønsker at returnere. Skriv dit ordrenummer i emnefeltet. Når du har gjort dette, har du 14 dage til at sende pakken retur til os.

2. Udfyld den returformular, der fulgte med din ordre eller download formularen her.

3. Pak varerne i den originale emballage, som da du modtog dem og vedlæg den udfyldte returformular.

4. Ved brug af fortrydelsesretten afholder køber selv omkostninger til returforsendelse. Vi anbefaler, at din returpakke sendes som anbefalet eller registreret post.

 

Send det hele til:

STINE A Jewelry
Lygten 2C, 3. sal, 320
2400 København NV
Mrk. Retur

 

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes pengene til din konto, hvor de vil være tilgængelige efter op til 5 hverdage. Behandlingstiden for en returforsendelse er ca. 14 dage.


Vi gør opmærksom på, at vi ikke afhenter returpakker på posthuse eller i pakkeshops. Alle returforsendelser skal sendes direkte til vores erhvervsadresse som angivet ovenfor.


Vi gør opmærksom på, at varer købt på vores kontor på Lygten 2C kun ombyttes til anden vare eller gavekort. Pengene gives ikke retur.

Vi modtager ikke kunder på vores adresse og henviser til, at alle returvarer sendes til den angivne adresse.


Reklamationsret

Reklamationer behandles kun ved fremvisning af gyldig kvittering.

Ønsker du at returnere en reklamation, bedes du kontakte os inden returnering og forklare os, hvad din reklamation drejer sig om. Vedlæg gerne billeder, hvis du sender en mail.

På nye varer er der en reklamationsret på 2 år. Det betyder, at du kan få erstattet en vare, hvis den er defekt som følge af en fabrikationsfejl i produktet. Du kan altså ikke få erstattet en vare, som er defekt grundet almindelig slitage, uheld eller forkert brug.


Reklamationer sendes til:

STINE A Jewelry
Lygten 2C, 3. sal, 320
2400 København NV

 

Farver & nuancer

Der tages forbehold for nuanceforskelle mellem farver på billeder og varernes faktiske farver. Farverne på billederne svarer dog godt overens med virkeligheden.


Kundeservice

STINE A Jewelry kundeservice har åbent mandag-torsdag fra kl. 09.00 – 15.00 og fredag fra kl. 09.00 -1400. Du er velkommen til at ringe på tlf. +45 61 65 91 32 i dette tidsrum eller sende en e-mail til kundeservice@stinea.dk, og vi vender tilbage hurtigst muligt. Du har også mulighed for at benytte vores online chat i åbningstiden - direkte fra vores website.


Forbehold

Der tages generelt forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer. Hvis en vare er udsolgt, vender vi tilbage hurtigst muligt for at give besked om dette.


Rabatkoder

Rabatkoder kan ikke kombineres eller benyttes samtidig på samme ordre. Rabatkoder er ikke gældende ved køb af gavekort eller produkter relateret til velgørende formål.

Ved gratis gaveprodukter, som gives ved køb af en bestemt mængde varer eller lignende er rabatkoder ikke gældende. 


Kampagner / Gaver / Mængderabat

I forbindelse med diverse kampagne, hvor der fx. gives gratis gaveprodukter med din ordre, skal disse gratis varer returneres såfremt dine købte produkter, som udløste den gratis gave, ønskes returneret eller ombyttet.